Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































måndag 12 november 2012

Äntligen! (Tror jag)

Jag tror att jag äntligen lyckats få till så att även anonyma kan kommentera i min blogg!! Kan igen vänlig själ testa detta ; )

I kväll väntar 1 timmes massage och till helgen blir det Danmarks-resa med bästaste shoping-gänget! Det är Aalborg som är målet och förhoppningsvis bra shoping, god mat och dryck och massor av fniss och skratt!

Lyckades överlista Johanna T's balklänning och fick ihop den bra. Hoppas hon får väldigt roligt i den, för jag stack mig många gånger under srbetets gång ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar