Välkommen

Välkommen till min blogg! Hoppas att du skall trivas och vilja komma tillbaka många gånger!

Här kommer det att finnas recept både på LCHF-mat och "vanlig" mat, bilder och historier från min familj och en hel del sömnadsprojekt.








































fredag 23 november 2012

Mysig adventskrans-tillverkningen

Lagom till lunch var det dags att ta helg och styra kosan mot Camilla och en eftermiddag med lunch och krans tillverkning!
Jättegod lunch med 2 pajer, lite kallskuret, sallad och jättegod parmesancreme. Till detta lite rödvin, kan det bli bättre?
Sen blev det arbete ; ) Vi gjorde
hjärtan och kransar att ha på dörren. Jag gjorde också en lärk-krans som jag skall sätta en ljusslinga i och en enrisslinga att sätta i kökslampan. Vill verkligen sätta upp allt nu men får väl hejda mig en vecka ;)
Återkommer med recept på LCHF-lussekatter och lakritstryffel!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar